Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum Komunikacja Miejska w Tarnowie Strona Główna

Forum Komunikacja Miejska w Tarnowie Strona Główna » MPK Tarnów » Numery taborowe Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Śro 18:57, 26 Wrz 2007
krz1212
Żuk A11B

 
Dołączył: 20 Wrz 2007
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


Tak,przegubowce po kolei szły na złom, chciaż ogórki solówki,które nie były już potrzebne, ale byłe jeszcze sprawne kończyły żywot w LZS-ach jako autobusy klubowe, a tabor niesprawny (autobusy i przyczepy) służyły niekiedy za altanki lub baraki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:11, 26 Wrz 2007
jaclav
Volvo B10BLE

 
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tarnów


widziałem gdzieś autobus mpk jak robił za kurnik wiecie moze co to sa za 3 autobusy w nowodworzy malowania mpk???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:18, 26 Wrz 2007
krzys
Gość

 


czyli tłumaczenie zkm że ulice sa zawaskie dla przegubów mogą sobie włozyc miedzy bajki .a tak by sie przydały choćby na linie 9 ,30, czy 0a zwłaszcza na szczyty .
PostWysłany: Czw 7:39, 27 Wrz 2007
Tomek.
MAN NL222

 
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów/Kraków


krzys nawet jesli bylyby przeguby na 9 to znajac ZKM odbiłoby sie to na czestotliwości... i 9 w szczycie jezdziłyby co 8-9 minut a nie co 6-7 minut, poza tym nijak to się ma dla MPK przeguby są droższe a wiadomo jak ZKM skąpi na wozokilometrze, jesli wyraznie w przetargu na linie nie byloby napisane ze mają byc przeguby to sadze, że zaden przewoznik by sie nie skusił zeby je wprowadzac


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:28, 07 Paź 2007
Gość

 


Moja pamięć sięga roku 1990, więc podaję wszystkie numery taborowe z Tarnowa występujące w latach 90-tych które zaczęły znikać przede wszystkim z powodu likwidacji wielu linii podmiejskich w połowie lat 90-tych i zakupów nowych wozów w 1997 roku:

101, 102, 103, 104, 105, 107, 108, 109, 110,
122, 123, 124, 126,
152, 153, 154, 155, 156, 157,
164, 168, 169,
170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178,
184, 185, 186, 187, 188,
194, 195, 197, 198, 199,
200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209,
210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219,
220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, dalej znane nam już Wiimy, 120-tki itd..
299,
313, 315, 316,
320, 321, 322, 325, 326, 328,
330, 331, 334, 336,
341, 342, 344, 346, 347, 348, 349,
350,
363, 364, 368, 369,
374, 376, 378, 379,
380, 381, 387,
392, 393, 395, 396, 397, 398, 399
400, 401, 404,
419,
420, 421, 423,
431, 432, 433, 434, 435, 436, 438, 439,
442, 443, 444, 445, 446, 447, 448,
453, 455, 456, 457, 458, 459,
462,
471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479,
480, 481, 482, 483, 485, 486, 487, 488, 489,
490, 491, 492, 493, 495, 496, 497.

Wszystkie były albo kremowo-czerwone, albo biało-czerwone. Wspomniane kremowo-brązowe pamiętam, że takie były, ale byłem za mały żeby zwracać uwage na numerki Wink W Tarnowie można było także spotkać jelcze o malowaniu pomarańczowo-czerwonym. Śliczne były, ale tez nie wiem jakie miały numerki. W latach 90-tych wszystkie były już przemalowane.

Brakujące numery jeździły w oddziałach w Brzesku, Bochni i Dębicy. Podaję te co pamiętam:
106 - Dębica
119 - Dębica
125 - Bochnia
127 - Bochnia
129 - Bochnia
130 - Brzesko
131 - Bochnia
133 - Bochnia
134 - Dębica
137 - Dębica
140 - Dębica
145 - Dębica
147 - Bochnia
148 - Bochnia
149 - Bochnia
150 - Brzesko
158 - Brzesko
165 - Dębica
166 - Dębica
167 - Dębica
179 - Bochnia
190 - Bochnia
191 - Dębica
192 - Dębica
196 - Dębica
377 - Bochnia
382 - Dębica
422 - Bochnia
484 - Bochnia
494 - Dębica.
PostWysłany: Nie 13:30, 07 Paź 2007
slovianin
Żuk A11B

 
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


Poprzedni post jest mój, tylko mnie wylogowało zanim napisałem Sad
Zapomniałe też dopisać do Tarnowskich numerów #318.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slovianin dnia Nie 14:24, 07 Paź 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:36, 07 Paź 2007
jaclav
Volvo B10BLE

 
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tarnów


ja te biało czerwone pamiętam jeszcze nie tak dawno w początku 2000 może 2001 czasem były spotykane na naszych ulicach ale bardzo rzadko


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:18, 07 Paź 2007
slovianin
Żuk A11B

 
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


Na biało-czerwono były pomalowane autobusy #221-226. Takie przyszły już z fabryki. Wiele z pozostałych białych otrzymało takie malowanie w trakcie NG przeprowadzanych w pierwszej połowie lat 90-tych. Pozostałości białego malowania można jeszcze zobaczyć we wnętrzu np. #156 czy #223.

W latach 90-tych biało-czerowne były:
101, 105, 108, 152*, 153*, 155*, 156*, 203, 206*, 208*, 209*, 215*, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 316, 318, 369*, 378, 379, 393, 438, 445*, 453*, 458*, 459*, 476*(skasowany po tym jak wpadł do rowu w Piotrkowicach), 477*, 478*, 481*, 486*, 492*, 495*, 497*.

*- otrzymał białe barwy w czasie NG w pierwszej połowie lat 90-tych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:02, 07 Paź 2007
krzys
Gość

 


slovianin czy ty jesteś bądż byłes w jakikolwiek sposób powiazany z mpk ??
PostWysłany: Nie 20:04, 07 Paź 2007
slovianin
Żuk A11B

 
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


Nie byłem ani nie jestem powiązany z MPK (przynajmniej narazie ;p)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:16, 07 Paź 2007
krzys
Gość

 


a to mnie zaskoczyłeś Smile byłem pewien po twoich wpisach że jakieś tam powiązania masz bądż miałes .
PostWysłany: Wto 22:49, 09 Paź 2007
krz1212
Żuk A11B

 
Dołączył: 20 Wrz 2007
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


Sprostowanie i uzupełnienie do postu Slovianina:#442 był autosanem,który jeździł po Tarnowie do przełomu 1983/1984-póżniej na filii;#299 był jelczem RTO 043 (w wersji międzymiastowej),który jeżdził na liniach miejskich również do przełomu 1983/1984r.Pomarańczowo-czerwone były #454,#455,#456,#457,#458,#459(ta seria od nowości),oraz #394 i #405(te po NG).W takich kolorach były też od nowości #005,#006,#007,#008,#009,#010.Odmiennego malowania były również #340(kremowy dach-bordowa reszta)#402(kremowy dach,jasnoczerwony pas podokienny,kremowy środek,jasnoczerwony dół,kremowy przód i tył),#497(kremowy dach,jasnobrązowa reszta),#488(podobie jak 402 tylko zamiast jasnoczerwonego jasnobrązowy).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:01, 09 Paź 2007
krz1212
Żuk A11B

 
Dołączył: 20 Wrz 2007
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


Jeszcze jedno sprostowanie-#387 był Jelczem 080.Taki model również był na stanie WPK i jeżdził na liniach miejskich do 1983 roku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:50, 12 Paź 2007
slovianin
Żuk A11B

 
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


Moja wiedza sięga od 1990 roku, wtedy jeździły jeszcze te trzy autobusy, ale były to zwykłe Peerki. #442 był kremowy-czerwony z czerownym pasem także na drzwiach, #387 był kremowo-czerwony ale bez pasa czerwonego na drzwiach a #299 był kremowo-czerwony z czerwonym pasem na drugich i trzecich drzwiach natomiast pierwsze drzwi miał bez pasa czerwonego. Autobusów w 1983 roku nie pamiętam. Nie wiem, może te trzy peerki otrzymały po prostu numery po tych wycofanych w 1983 roku. Nawet by sie zgadzało, bo te peerki zniknęły z ulic na początku lat 90-tych więc mogły mieć juz w okolicach 10 lat i być skasowane. W każdym razie ja te trzy autobusy pamiętam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:14, 12 Paź 2007
slovianin
Żuk A11B

 
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


Zapomniałm jeszcze dodać, że #387 różnił się od pozostałych typowych peerek drobnymi szczegółami. Mianowicie w tamych czasach numer taborowy i herb miasta malowany był na czerownym pasie w pobliżu środkowych drzwi w części między środkowymi a tylnymi dzwiami; numer bliżej drzwi, herb od strony tylnego koła. Otóż #387 miał namalowany herb od strony drzwi a numer od strony koła. Poza tym ten numer był na czerwonym pasie nieco wyżej niż na pozostałych jelczach, tuż poniżej górnej linii czerwonego pasa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Numery taborowe
  Forum Komunikacja Miejska w Tarnowie Strona Główna » MPK Tarnów
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 4  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin