Autor Wiadomość
paweLM
PostWysłany: Czw 23:26, 12 Lis 2009    Temat postu:

W ostatnim temi piszą że jest pomysł połączenia linii 7 i 14 w jedną, czyli zlikwidowaniu 7 a puszczeniu na Wojska Polskiego 14, tylko nie wiadomo czy jest to możliwe bo na te linie są dwie różne umowy z PKSem. Moim zdaniem to bardzo dobry pomysł
pkpic
PostWysłany: Nie 19:01, 18 Maj 2008    Temat postu:

Po twoim poście Agnieszka, czuję że na linii na osiedle kolejowe będzie wesoło, zwłaszcza wieczorem;]
salus40015-40021
PostWysłany: Nie 15:57, 18 Maj 2008    Temat postu:

Ten gość to ja Razz bo zapomniałam że zalogowana nie bylam Razz
Gość
PostWysłany: Nie 15:55, 18 Maj 2008    Temat postu:

Nieno jak puszczą mojego znajomgo na tą linie to on jest też bardzo agresywny Razz wiec myśle że by sobie poradził ze swoją odwieczną koleażakną pałą drewnianą Razz
pkpic
PostWysłany: Sob 9:35, 17 Maj 2008    Temat postu:

E tam po co;] MPK policzyło relne stawki, PKS marginalne i zobaczymy co zrobią jak się zaczną Kapeny, Many i cała reszta miejska chołota zacznie sypać to popadnie w długi PKS i będzie lipton;] A tam na osiedle kolejowe to strach koło 18 iść, a co dopiero po 20 jak jest ostatni kurs;]
Tomek.
PostWysłany: Pią 21:44, 16 Maj 2008    Temat postu:

duża różnica w punktacji ceny... PKS poszedł pewnie wręcz na poziom cen "dumpingowych" jakby były na to mocne dowody - to jeszcze uszłoby przetarg unieważnić Razz
pkpic
PostWysłany: Pią 20:36, 16 Maj 2008    Temat postu:

Jasne, Kapena ma same za...iste wozy;]
Ale w sumie to dobrze, przyjamniej kiermani z MPK nie będą obrywać od pasażerów za tu cytat" h.ja warty autobus" jak to ma miejsce na linii 31;]
salus40015-40021
PostWysłany: Pią 17:27, 16 Maj 2008    Temat postu:

Zobaczymy czy kupią te kapeny z takich jak mają czy o coś lepszego się postarają mimo że kapena znowu nie ma takich autobusów (małych) ładnych, bo patrząc na większe to niektóre kapena ma takie że jest o co oko zahaczyć i nie czujemy sie w nich jak w worku ziemniaków czy sardynki Very Happy
pysi
PostWysłany: Pią 10:21, 16 Maj 2008    Temat postu:

Jak można się spodziewać komfortu skoro kapenka zbudowana jest chyba w głównej mierze na pozespołach iveco turbo daily (90-00r), to auto miało wozić właśnie kartofle a, że ktoś w swojej radosnej twórczości zrobił z tego autobus miejsci no to cóż zrobić.
salus40015-40021
PostWysłany: Pią 8:49, 16 Maj 2008    Temat postu:

...ale wiecie jak by nie patrzeć to zakup takiego solarisa się zwraca np. takiego hybrydowego. Przecież za paliwo by się sporo zwracało przyuważając ile zżerają paliwa H9 czy inne autobusy z taboru. Patrząc na sytuacje PKS lekko wątpie żeby była możliwość kupienia Solarisa nawet nie hybrydowego. A pomysł z kapenami jest do bani bo zgodzę się że jedzie sie w niej jak w worku ziemniaków, ale też ma swoje dobre strony kapena: wszędzie się zmieści, jest krótka. Very Happy według starszych osób kapena jest beznadziejna Exclamation w kapenie mi tylko przeszkadza że jak stoisz długo w pobliżu koła w jednym miejscu wogóle sie nie ruszając to te dołki w które kapena wjeżdza ty odczuwasz na piętach i zmieniasz co chwile jedną noge, potem drugą. Jak wysiądziesz jesteś zadowolony bo nie dostajesz już po piętach Razz ale tak po za tym ja nie mam nic wiecej do kapeny Very Happy
Tomek.
PostWysłany: Czw 22:04, 15 Maj 2008    Temat postu:

produkcję Jelcza wraz z ich cudowną radosną twórczością przejmie jakaś nowa albo inna spółka wchodząca w skład konsorcjum PA (Polskie Autobusy), dopóki te przekształcenia nie zostaną dopięte to produkcja w Jelczu będzie chyba tylko już tylko dla złożonych wcześniej zamówień... przynajmniej tak czytałem na jakimś forum

chociaż może w końcu przyjdzie "nowe" do Jelcza, bo ile można robić autobusy na jednej konstrukcji przechodzącej n-razy różne drobne modyfikacje...
Tomek.
PostWysłany: Czw 21:52, 15 Maj 2008    Temat postu:

ja nie miałem nigdy nic przeciwko konkurencji - bo to zawsze obniża ceny i podnosi jakość - przynajmniej wedle założeń - wychodzi często "jak zwykle"

niestety moja chęć do konkurencji w tarnowskiej komunikacji skończyła się po kilku przejazdach liniami 5, 11 i 14.. autobus, a zwłaszcza autobus niskiej jakości to nie jest dobry pojazd na rajdowe przejażdżki zwłaszcza z ludźmi w środku

to ja już wolę starą krypę PR110 np nr #156 niż obijanie się od ściany do ściany w Ciacciamali..

nie odkupią się za rok ani za dwa na pewno nie w Tarnowie ile ZKM pozwoli im zrenegocjować? 10gr więcej za wkm? bo to niestety ZKM będzie dyktował warunki, a jak będą chcieć więcej to w ostateczności (nie wiem jakie klauzule będą w umowie) ZKM powie im "papa", żeby PKS-owi się to czkawką nie odbiło.. a co to będzie gdy któreś Ciacciamali się rozleci? to już w ogóle straty na całego..
pkpic
PostWysłany: Czw 21:28, 15 Maj 2008    Temat postu:

No wiesz innego sposobu nie widzę;] Kupią kolejne czy Ciacciamali Kapena Thesi City i będzie super;] Już mogli Vero wybrać;]
pkpic
PostWysłany: Czw 18:56, 15 Maj 2008    Temat postu:

Jasne, znając chojność naszego ZKM to napewno sobie dużo odkują;]
Zresztą, niech PKS ma sobie te linie, bo jak to ktoś powiedział: "Autobus więcej stoi niż jeździ, a kierowcy trzeba płacić i tak";]
Gość
PostWysłany: Czw 17:23, 15 Maj 2008    Temat postu:

Tomek. napisał:
nic dziwnego PKS pewnie zafundował kierowcom żałosne wynagrodzenia lub po prostu poszedł po kosztach na minimalny wręcz zerowy zysk..



Nie wiem kolego czy ty się nie orientujesz w temacie czy pocieszasz samego siebie z blizej nam nie znanych przyczyn.Gdybys śledził wszystko dokładnie i potrafił wyciągnąć odpowiednie wnioski wiedziałbyś że prawda jest z goła odmienna może nie do końca ale jednak.

Ale jak wy chcecie dalej słuchać bzdur w takim stylu że:"Mała ilość pasażerów w tarnowskich autobusach jest przyczyną kłopotów MPK" to gratuluje tym którzy w to wierzą.Niektórym brakuje po prostu trochę rozwagi
i tyle !

Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
phpBB Style by Vjacheslav Trushkin